Never let this go

Kom ganska nyligen hem från stallet, blev visst kvar längre än vad jag planerat från början
men vad spelar det för roll när man njuter av stunden? Var skönt att inte stressa, för en gångs skull.

Finns inte mycket mer att säga än att jag inte skulle tacka nej till att alltid ha liknande lördagskvällar!
Fick hjälp av mamma med filmning och så kom även Zara upp lite oförhappandes och gjorde kvällen
ännu lite bättre. Bortsett från ett ganska rejält bett i benet av Vulfa
har kvällen bara varit.. ja-a.. bäst! Så ett svullet och ömt ben kan jag faktiskt leva med trots allt, haha.
Och hon kompenserade bettet med att sköta sig exempariskt förövrigt så hon är förlåten, såklart!


Postat av: Frida

Vilken bra övning Carro! Den ska jag bygga upp nån gång :) och snyggt ridet!

2011-12-07 @ 14:01:33
URL: http://friduusss.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: