A piece for you

Vilken dag! Började bra med öppning av stall och morgonfodring runt 7, efter pyssel och mys
bar det av uppåt fältet för dressyr - Vulfa var helt underbar! Kameran kan man inte säga detsamma om
då varenda rörliga bild är suddig, med andra ord: totalt värdelös.
Slänger dock upp några bilder ändå, trots urusel kvalité. Och, vad ska man säga.. fina, underbara V!


Ja, ni ser ju själva hur otroligt bra kameran är.. not! Aja, hann med allt jag skulle innan det var dags
att bege sig till jobbet hursom. Första telefonkunden gjorde mig måttligt irriterad, började alltså inte bra!
Kan väl säga såhär.. jag har bra tålamod och brukar stå ut med det mesta
men att upprepa allt man säger 5 ggr och att (förlåt) kunden i fråga var lite smått trög, ae.. usch alltså.
Blev liiite mobbad av Dennis och Krister som kom med den roliga kommentaren sen som
"Kunden måste ha tyckt att du var rubbad som upprepade allt du sa hela tiden" Morr.. tack då hörrni!

Men! det bästa av allt var att samma nämnda kund ringde upp minuter senare och Dennis svarade,
som vi brukar, Mekonomen+ namn.. och kunden frågar om han är svensk? Haha ja vad ska man säga,
då var det min tur att skratta då jag kände på mig att det var samma kund.
Sen hör jag Dennis säga "Eeh, ja, jag är säker på att jag är svensk!" Vad är det för fel på folk? Haha.
Därefter gick dem resterande timmarna segt, men bra. Direkt efter jobbet var det bara att byta om
och bege sig mot Vilbergen för att fira farmor i förskott då hon fyller år imorgon. Därefter har jag bara
hämtat ner och satt upp adventsljusstakar och julstjärnor, samt varit ute med Floyd
i den inte så sköna blåsten. Nu ska jag väl bara varva ner och sen lägga mig, jobb 7-17.30 imorgon.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: