14/10, fredag

Ursäkta kass uppdatering. Inte för att jag tror att så många läser,
men ändå. Tror å andra sidan att jag inte skulle ha tillfört så mycket
i veckan. Hursom.. här sitter jag nu.

Idag har jag jobbat, kortpass tack och lov.. (hade inte orkat annat)
och sen varit i stallet och haft Vulfa. Borde kanske ha bytt dag
kan jag känna såhär i efterhand då kroppen säger ifrån,
igen, men är lätt att vara efterklok. En längre skogstur fick det bli
i alla fall, som sedan avslutades med lättare jogging på fältet.
Hon var fin, as always. Nu ska jag väl satsa på att gå och lägga mig
då jag trots allt jobbar imorgon, liksom resten av helgen
och fram till den 21:e. Längtar tills det nya schemaförslaget är klart
då nästan vadsomhelst är bättre än vad som är nu. Aja, godnatt hörni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: