15/10, lördag

Har varit en helt OK dag, trots jobb. Nu lät det som om det inte
är bra på jobbet haha, och det stämmer inte. Jag trivs självklart :)

Hursom, dagen har flytit på bra. Har varit bra rullning i butiken
vilket gör att det känns som om tiden går lite snabbare - det gillas!
Retats med Krister har man hunnit med mellan kunderna med
och det är ju inte helt fel det heller. Tycker om mina kollegor,
cred till er för att ni är så underbara helt enkelt! Nu: ut med Floyd
på en förhoppningsvis mysig kvällstur utan en massa negativa möten.
Imorrn står stallet på schemat innan jobbet,
känner att jag vill hinna se lite av KM-hoppningen trots en jobbhelg.

Postat av: linda

ja men om du läser så skrev ja också i inlägget efter att kanske inte alla ridskoler är så men de flesta oh det har d till o med varit debatt om i störra häst tidningar osv. många ridskoler rider med för stora bett på deras hästar, oh det måste bero på okunskap eller att dom inte bryr sig och för mig är det fel. ridskoler ska ändå vara till för att folk ska lära sig och då tycker jag att dom ska lära ut rätt också inte vilse leda folk

2011-10-16 @ 00:51:23
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: linda

Plus att det är min blogg och jag får skriva vad jag vill, läser man den får man ta det d står o tar folk åt sig fine, så länge det inte är personliga påhopp mot någon och det är det inte för inte skrivit ut någons namn eller liknande. oh som ja skrev i nästa inlägg så kanske inte alla är det skit och kanske är hageby bra som du säger, men jag vet många som slutat där för dom tyckte hästarna behandlats illa och även sett så jag har inte bildat min uppfattning av luft om du tror det utan av vad ja sett och hört själv. det är fel emot hästar att utnytjas på det sätet dom gör ifall de inte blir ridna på sättet dom behöver också. red själv på hageby förr och då hade dom det iaf inte det bra där, men som sagt alla ridskoler kan förändras och ja tror absolut dom har det. jag hittar absolut inte på allt.

2011-10-16 @ 00:55:29
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: