5/10, onsdag

Jobb, stall, jobb, stall, jobb, stall.. så har dagarna sett ut 
sen i söndags. Är alltså inne på min så kallade helvetesvecka nu.

I måndags var det 8-18 som gällde och sen stall för hopplektion,
hade Vulfa igen och hon var som vanligt bäst - Underbara, fina V.
Framhoppningen gick hur bra som helst,
bra flyt och lyhörd häst, och så flöt det på tills Karin höjde upp
och hindren låg på metern - då sätter spärren in, så att säga.
Men! vi fick allt in några skapligt bra språng trots osäkerheten
från min sida, jag red på trots känslan i magen
och vände det till något bra! "Bara" att jobba mot hopprädslan nu.

Sen har jag haft mina dagar nu tisdag-onsdag. Har blivit skogen
båda dagarna. Igår red vi ut på en lång, mysig, fartfylld ridtur
som avslutades med en galopp runt sjukhusfältet
vilket var väldigt uppskattat och idag blev det skritt och trav
på vägarna som avslutades med lite jogging på fältet i bäckmörker,
pannlampan kom väl till pass idag om man säger så!
Är nu helt slut efter att inte ha varit hemma riktigt ordentligt
sen i söndags kväll så imorgon ska jag allt åka hem efter jobbet!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: