I´ll not always be raining

Inne på sista lediga dagen innan nya schemat drar igång.. just nu sitter man bara och segar lite,
snart blir det dock att gå upp till stallet för att pyssla om V riktigt ordentligt då jag aldrig hann upp igår.
Hej dåligt samvete.. aja, alla påsar packdes i lördags tillsammans med Felicia i alla fall
så förhoppningsvis hade hon bara en allmänt bra, lugn och ledig dag i hagen. Själv var jag lite överallt
igår kändes det som: först följde man med pappa och P-O till Valdemarsvik för att kolla in nya verkstan
samt givetvis önska Alex (vår bästa turbilschaffis) lycka till där nu då han nu är utlånad dit som
kundmottagare/mekaniker, vilket i sin tur innebär att Niclas (som har lagret med mig, bl.a) ska ta turen.
Och det i sin tur innebär att hans uppgifter läggs till på mig fr.o.m imorgon. Mm.. life is life..

Hursom.. därefter hem och gå ut på en långpromenad med Floyd innan jag och mamma åkte till HC
och fixade present till syrran som faktiskt fyller 20 på onsdag. Snabbt hem, hämta Floyd, och syrran
för att sen åkta till farmor för lite våffelmys - visserligen 1 vecka för sent, men ändå.
Väl hemma var svärföräldrarna här och aa, det var dagen. Inget stall känns rätt illa på en ledig söndag
men utan cykel blev det lite svårt tidsmässigt, dock står den fixad på jobbet just nu - tack igen Håkan :)
Nahe om man ska tagga till lite, byta om och gå upp mot stallet kanske?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: