Kvar i nått jag lämnat

Inte blivit mycket till bloggande i veckan, har kännts bäst så. Hursom.. ledig dag idag i vilket fall
då jag jobbar i helgen. Riktigt välbehövligt idag efter den här veckan, dels för hur det varit på jobbet,
dels för.. annat. Men det kommer lösa sig förr eller senare, förhoppningsvis på bästa sätt.
Nu lägger vi ner alla negativa tankar och ser ljust på dagen istället! Floyd har fått sin första promenad
och jag har varit nere och solat, lite färg gör alltid susen. Nu då? Ta det lite lugnt,
fixa lite här hemma.. tanken var stall först men känns onödigt att åka upp nu då hon ändå är i hagen.
Dessutom står cykeln på jobbet då jag fick skjuts upp dit av pappa igår så jag skulle slippa stressa,
och en mysig barbackatur blev det allt, bästa hon - återigen. Har lite bilder att lägga upp sen i måndags
då det blev lite dressyr på fältet också, ligger efter lite här märker jag.. haha. 

Hm.. ja det var väl det? Jobbat heldagar innehållandes både båtfärgs+ barnstolsutbildningar i veckan
vilket inte ger mig allt för mycket att skriva om. Dock kan tilläggas att jag har väldigt väldigt fina, bra
och stöttande vänner som verkligen gör skillnad - tack för att ni finns, once and again.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: