When the light dies out

Har varit en lång - men riktigt bra dag - som nu börjar lida mot sitt slut. Dags att gå ut med Floyd
och sen sova då jag ska infinna mig på jobbet kl.8 imorgonbitti, och sömn ska vara bra har jag hört..

Kortfattat: en bra dag som spenderats med fina vänner, innehållandes en massa häst - vilket gillas!
Hann även med lite stall efter tävlingen, så där blev det att borsta på en till en början mycket lerig häst
samt ta igen lite tid och mysa lite. En kärra torv fick hon också, tyckte hon förtjänade det!

Sen jag kom hem har jag bara myst med min bästa lillkille som spenderat dagen ute i Snöveltorp
och det är helt galet hur mycket man saknar honom dem få gånger han inte är med. Håkan, tack igen
för att du kunde ställa upp! Nu.. sängen, sååå trött.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: