Meet your maker

Har inte hänt så mycket här de senaste dagarna.. har varit fullt upp så att säga. Måndagen blev..
inte riktigt som planerat. Upp till stallet kom jag och hann med allt jag skulle med Vulfa (som tur var)
men kl. 18 fick jag ett samtal av Robin som undrade vart jag var.. och ja inventering var det ja,
det var "bara" att avsluta allt man höll på med, avboka ridningen och åka till jobbet..
inventerade till runt 23.30 sen var det bara hem och sova för att infinna sig på jobbet igen klockan 7..

.. Sen har veckan på jobbet varit precis så som jag trodde att den skulle bli, körig. Vi går lite på knäna
kan man väl säga, alla håller med om det och alla hoppas på att det kan återgå till det nornala snart igen,
det är väl allt jag kan säga. Hursom.. helg nu (vilken jag tänker ta vara på) så nu glömmer vi allt
som känns motigt och ser fram emot en bra ledighet istället! Bilder från senaste veckan får ni sålänge:

Öppet hus 63:ans bilverkstad




Emmas födelsedag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: