Move on

Och så var man hemma! Har varit en lång.. men ändå ganska så bra dag. Började, som vanligt,
6.30 imorse med inleveranser, plocka kundbeställningar samt messa kunder för att idag lämna över
huvudordern till Frida för att tillsammans åka med Robin till Linköping för utbildning på Vti.
Krocktestsutbildning stod på schemat, och ja.. efter att ha sett hur illa det kan gå irl i 50km/h
så ser jag på ett helt annat sätt på det här med säkerhet för barn i bil. För det var alltså barnstolar
som testades.. framåtvänd vs. bakåtvänd. Och vi kan säga såhär: är du rädd om ditt barns liv,
ska barnet sitta bakåtvänt sålänge det är tekniskt möjligt, eller minst 4 år! Det här visste jag innan,
men det blir extra tydligt då man får se det med egna ögon. Men för att ni ska förstå:
 
 
Nu visas visserligen filmerna i slowmotion men jag kan ju säga att 50km/h går snabbt i en krock,
och att skadorna kan bli riktigt stora. Men nu ska jag inte tråka ut er med mer ur jobbsammanhang..
väl i stan igen efter lunch och lite allmän info om Besafes stolar (som vi är återförsäljare för)
blev det jobb till 17.30 som enligt schemat innan det blev stall och lite kortare mys med den fina fuxen
innan vi fodervärdar samlades för bytadagmöte samt att vi planerade kvällsfodringar/jobbdagar osv.
Därefter hann jag även mocka samt fylla på torv innan jag mötte upp Lisa
för lite uppdatering och allmänt snack innan jag begav mig hemåt.. och nu sitter man ju här, for now.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: