Born free

Blev visst inte bara en långpromenad, utan två! Först en riktigt lång med Mike och, såklart, Floyd
som började mot bjärby, för att sedan fortsätta mot styrstad, följa vägen ner mot flygplatsen och sen
så småningom tillbaka. Sen hann jag bara hem och mellanlanda lite
samt ge Floyd mat innan det blev en promenad med Lisa och Stella. Så ja, gått har jag gjort i alla fall!
Och nu sen jag kom hem har jag bara gjort mina, enligt Mike, riktigt grymma mackor
med ost, skivor av tomat toppat med citronpeppar och oregano. Lite av min specialité sådär, testa!
Men nae hörni, nu ska jag ta efter Floyd och inta soffläge faktiskt, känns rätt välbehövligt efter dagen.

 
Btw.. så ser det nu ut såhär på balkongen! Svårt att lyckas få en bra bild så en stol fick inte vara med
men bra tycker jag allt att det blev i alla fall. Bara en grill som fattas där ute alltså, men den får vänta :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: