Part of me

Varit uppe i lite drygt 2h och bara varit ute på en kort med Floyd, solat och chillat lite sen dess,
nu börjar det dock bli dags att göra sig iordning - stallet nästa! Blir att rida den fina fuxen nu på fm
då det väntar fodervärdsmöte senare och därefter blir det lite småbråttom hem
för att duscha och byta om innan man blir upphämtad av pappa och syrran för att fira den förstnämnda
som fyller år idag, grattis pappa! Och ikväll blir det kvällsfodring, liksom dem senaste 3 dagarna,
love it! Får se vad man kan hinna med mer idag.. har ju bara idag på mig att vara ledig då jag imorgon,
trots att jag egentligen inte orkar, hoppar in och jobbar 7-18 åt Robin mot att han tar den 31:e åt mig
vilket ändå kan vara rätt skönt då jag kan packa i lugn och ro, men ändå.. ja ja, mot stallet!
 
Två bilder från i våras.. nu gäller det bara att komma i form igen efter sommaruppehåll för oss båda.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: