As long as you love me

Och tunga, motiga arbetsdagar håller i sig, uppenbarligen. Men! dagen har avslutats på bästa sätt:
i stallet med den Vulfis. Jag hade egentligen inte planerat att ta mig upp idag överhuvudtaget egentligen
men så kände jag bara att tja.. jag måste, att jag behövde lugnet och tystnaden
för att orka med veckans resterande jobbdagar så, så fick det bli och det ångrar jag inte för en sekund
då vi stått och myst massor både innan, under och efter rykt. Blir sån otrolig skillnad på henne
när man är ensam med henne och inte känner den där tidspressen man normalt sett nästan alltid har.
Hursom, så har resten av veckan löst sig på bästa sätt med lån av nyckel
vilket gör att jag faktiskt kan ta mig tiden till stallet, tack! Nu.. varva ner litegrann, sen.. släcka ner!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: