In my head

Har varit en betydligt mycket bättre dag idag än igår- skönt! Kunde t.o.m kompa ut 1h tidigare
vilket var riktigt nice kan jag säga. Framförallt eftersom jag ville hinna med att göra mig iordning
och fixa lite smått här hemma innan familjen skulle komma hit och så.
Sen blev ju inte dagen sämre av att få en röd ros och en chokladask när jag kom innanför dörren,
har jag sagt hur mycket jag älskar dig? Ja, sämre kan man ju faktiskt ha det.
 
Hursom så.. har familjen varit över och nu åkt hem, Floyd har fått sin sista runda och jag,
jag njuter bara av att ha en förhoppningsvis bra helg framför mig. Imorgon hade jag planerat stallet
ganska skapligt så jag tänkte faktiskt ta och släcka ner här nu, så godnatt då!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: