Today is the oldest you've ever been and the youngest you'll ever be again

Vet inte vad jag kan uppdatera med riktigt.. har sen senast blivit två långa, mysiga kvällar i stallet
direkt efter långa, motiga jobbdagar och ja jag har mer eller mindre däckat direkt när jag kommit hem..
heh. Men det har verkligen varit så värt det! Igår blev det en lång rykt och bara allmänt mys
innan jag gjorde iordning den fina fuxen för en lite lugnare ridtur i alla gångarter i skog och mark
och ja, bästa hon helt enkelt.. som jag saknat henne. Avslutade med lite galopp på en volt på fältet
i lätt sits i båda varven innan vi joggade av lite lätt och jag tror att vi njöt lika mycket båda två faktiskt.
Väl tillbaka blev det bara lite allmänt fix innan man kvällsfodrade och sa godnatt.
 
Idag hann jag dock upp innan stallet stängt och hästarna kommit in så jag satt helt enkelt igång med
mockning, rengöring av skydden som såg ut som 4 lerklumpar samt att jag packade alla veckans påsar
innan damen kom in och jag satte igång med att ge henne ännu en dusch efter betet
då hennes päls var mer flottig än vad jag stod ut med haha. Så en lång, nogrann dusch och massage
blev det ikväll innan jag tog med mig henne och Floyd på en promenad till sjön där hon fick beta/torka
i solen medan Floyd spanade på alla änder.. en fin kväll helt enkelt! Och..
för att vara tråkig blir det godnatt här och nu då man trots allt ska upp om 6h, så godnatt då hörni.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: