If you told me to

Hopp, då var man hemma idag då.. borde egentligen inte jobbat igår överhuvudtaget för den delen
då jag mådde dåligt även då, så efter att minst sagt genomlidit gårdagen valde jag att stanna hemma nu.
Hoppas dock på att kunna jobba redan imorgon då jag känner att jag inte har tid för det här,
och känner att det känns som om det inte var så länge sen man var sjuk. Men aa, bara att gilla läget.
Oavsett vad måste jag upp till stallet ikväll då det är möte med valberedningen då ett nytt år närmar sig..
kan väl säga att jag är ganska så otaggad, framförallt med tanke på att jag inte ville sitta med i den
från första början men ja, återigen.. bara att gilla läget. Nu, kan ju frukost vara bra att få i sig i alla fall!

I love those random memories that make me smile,
no matter what is going on in my life right now



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: