Light my fire

Kom på att jag lika gärna kan uppdatera ännu lite till när jag ändå sitter här och ja-a, faktiskt har tid,
för nästa lugna stund tror jag inte kommer infinna sig förrän typ.. fredag kväll. Imorgon blir det ju jobb
och sen stallet direkt. Väl uppe har jag dock ganska gott om tid på mig att pyssla om damen
då ridhuset inte är bokat förrän efter lektionerna, det vill säga runt 21 men det kan nog bli bra ändå.
Och på onsdag och torsdag blir det att gymma med M efter jobbet och lite så. På fredag är jag ledig
då jag jobbar i helgen men då blir det stall på morgonen så man hinner med det innan frisören
och lite andra ärenden på stan, men sen så.. har jag en ledig fredagkväll framför mig i vilket fall! Haha.
Så, ja, skönt att man hunnit göra "julfint" här hemma i dagarna då veckan och så även helgen är bokad!


Postat av: Kajsaaa!

åååhh.. det är så mysigt med Julen:D

Vill du göra ett bloglovinbyte med oss?:D skulle betyda guld!;)

2012-12-22 @ 11:36:24
URL: http://www.stallbrudar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: