Shine bright like a diamond

Vet inte vart jag ska börja riktigt.. har varit en bra dag i alla fall! Allt man planerat att göra är klart
och ännu lite mer har man gjort nu sen man kom hem, får se om sambon märker något sen då.. haha.
Nej men skämt å sido men lägenheten är i toppskick kan man väl säga,
vilket bara känns väldigt skönt. Dock kan jag väl erkänna att jag inte fått lika mycket gjort om 
det inte var för att jag var på så bra humör när jag kom hem. Varför? För att Vulfa var helt outstanding
under dressyrpasset tidigare idag, bästa! Nog var det liiite tjafsigt till en början men efter lite tragglande
släppte hon efter och man fick in det där flytet då allt bara känns så enkelt, och det är ju inte fel.
Så då underlaget i skogen är som det är efter plusgraderna i dagarna lägger vi ner det där med bus
där imorgon och kör på ytterligare ett dressyrpass då damen bara mår bra av att komma loss i sidorna!
Enda nackdelen är väl att det blir till att rida sent då, efter lektionerna, men det kan nog vara värt det.

Hursomhelst..  så tänkte jag bara slänga in några bilder från igår. Tyvärr var väl inte ljuset det bästa
då det bara var grått och trist ute i allmänhet. Att jag red när det började skymma gjorde det inte bättre,
men.. Mike var med ut som sällskap och knäppte några bilder och bara det gör ju
att dem faktiskt betyder endel i alla fall, bara för att det inte tillhör vanligheterna. Så tack älskling :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: