Who am I to say

Okej, idag måste jag faktiskt få ge mig själv en klapp på axeln.. haha! Först har man ju jobbat,
som vanligt 6.30-17.30, lägg till att en ordninarie och 2 turbilschaffisar har lite ledigt = mycket jobb,
försenade luncher osv. Och samma visa blir det imorgon då vi bara kommer vara 3 personal inne,
heeela dagen. Men det går nog det med, har ju funkat förr! Hursom, blev det en promenad till stallet
direkt efter jobbet för mys med den fina fuxen. Så mockning, påfyllning av torv
och en skapligt ryktning fick det allt bli innan vi gick hemåt. Mötte upp Mike nere vid affären,
handlade och.. gick ner och gymmade direkt! Kan ju säga att jag känner mig ganska så matt just nu ;)

Men! måste faktiskt erkänna att det är en rätt bra känsla ändå. Nu.. tänkte jag bara slänga in dessa
från julafton och sen tänkte jag faktiskt bara ställa mig och laga några matlådor innan det blir läggdags..
ja, inte fan har man legat på latsidan idag i alla fall! Men.. nu så..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: