Nothing to lose

Tanken var från början att vara vid stallet vid öppning men nu blev det sovmorgon istället, behövdes
visserligen efter veckan men är samtidigt sur på mig själv då det är en hel del som ska hinnas med sen!

Nu efter att ha ätit en rejäl frukost bestående av gröt blir det promenad med Floyd efter morgonmyset,
därefter städning och montera ner gamla köksbordet då tjejen som ska köpa det eventuellt kommer idag
vilket också betyder att montera upp det nya därefter - kommer bli snyggt
och kommer också bli betydligt bättre med mer arbetsyta! Stall får det bli efter lunch där någongång,
tyvärr inte någon längre stund då gymmet är bokat kl 17 och det är bara ett måste att köra på där idag!
Sen snackade Mike om att Robert & C:O skulle ut på krogen vilket skulle vara jättekul
då jag i princip mer eller mindre aldrig är ute men jag vet inte? Vi får se vi får se. Nu.. sätta fart här!

Postat av: Anonym

Vinn länkning på 1200 bes @ mimmiiiss.blogg.se

2012-02-18 @ 17:09:27
Postat av: Anonym

Vinn länkning på 1200 bes @ mimmiiiss.blogg.se

2012-02-18 @ 17:09:34
Postat av: Anonym

JAG HAR HITTAT DET! :D

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

Den ÄNDA sättet som fungerar att tjänapengar utan att någon drar skatt eller bluffar!! :D

2012-02-19 @ 13:43:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: