Where I can't follow

Har haft en fullspäckad men samtidigt ganska lugn dag, väldigt bra hursom! Började med jobb 7-12
och ja.. egentligen skulle jag varit ledig.. men guess what: jag får då vara ledig på söndag istället! Yey!

Efter jobb blev det att slänga av sig arbetskläderna och klä sig för en lång, mysig tur i Vrinnevi
med mamma och Floyd. Först ett stopp i stallet för att fixa åt och hälsa på Vulfa innan hon fick gå ut
då hon gick real på fm, därefter bar det av! Drygt 2h senare var vi tillbaka i stallet
och V fick sig en borstning strax innan fodringen och sen tog jag mig i kragen och anmälde oss
till på söndag nu när jag faktiskt inte behövde jobba. Visserligen bara 80 CR men är en början i alla fall!
Sen.. blev det ytterligare en promenad till farmor i Vilbergen där det bjöds på fika och pratades lite,
fina farmor. Måste verkligen ta mig tid till att gå dit lite oftare.
Nu sen jag kom hem har jag bara ätit "lunch" (inte så lyckat 18.30) och bara intagit viloläge i soffan,
haha. Imorgon väntas jobb till 16 och sen stall därefter, hoppas som vanligt att jobbtimmarna går fort!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: