Hourglass

Den här veckan säger jag bara.. herregud! Ska bli skönt att bara jobba mina ynka 4 h imorgon
och sedan ta helg! Igår var jag på ett sjuhelsikesjävlahumör, ni anar inte. Eller ja.. dagen började bra
men sen gick allt bara utför: stress, jobbiga kunder, stress.. och ännu mer jobbiga kunder.
Med jobbiga kunder menar jag mestadels folk som tränger sig före, inte lyssnar, är allmänt otrevliga,
inte förstår språket.. ja listan kan göras lång. Okej om man får kanske 5 av dessa kunder per dag
men när varenda jävel krånglar är det fan inte kul alltså - än mindre mitt i stessen med prismärkningen.
Så ja, sammanbrottet var nära men samtidigt som tankarna gick med "förihelvetedinjävlaidiot,lyssna!"
så assisterade man kunderna som man alltid gör: tydligt och lugnt. 
Kändes dock som att hjärnan gick på högvarv och kokade över men that's life! Njöt på vägen hem sen,
var bara så skönt att bara släppa allt: sätta på en bra låt, känna den friska luften och bara le åt Floyd.
Gillar verkligen den kontrasten! Väl hemma sedan kom kusinen Vendela, syrran och mamma förbi här
för lite umgänge och filmmys framför The red riding hood. Så kvällen avslutades bra i alla fall!

Imorse vaknade jag däremot inte på bästa sätt då klockan stod på 6.18, panik! Upp och in i duschen,
på med sminket, borsta tänderna, i med matlådan i väskan, slänga med mat till hunden, klä på sig fort
och gå iväg (ja gå, cykeln stod givetvis kvar på jobbet sen snöyran dagen innan..)
men jag kom faktiskt nääästan i tid då jag stämplade in redan 07.07, riktigt bra jobbat måste jag säga.
Nu, efter en dag med massa prismärkning, utbildning och allt annat vad dagen bjudit på
är man helt slut så nu blir det att gå ut med Floyd, slå på någon serie och sen står sova högt på listan!

Postat av: Anonym

Nu avslöjar jag hur man tjänar pengar på bloggen en gång för alla :)

Tar inte upp det mer sen så kika in om du är intresserad.

Mimmiiiss.blogg.se

2012-02-16 @ 23:27:14
Postat av: Hillevi :)

SV: Haha, det kan jag göra! ;)

2012-02-17 @ 11:21:47
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: