One step closer

Känns som om det enda gjort dem senaste dagarna är att jobba, komma hem, däcka på soffan,
gå ut med hunden och sen gå och lägga sig - för att göra samma sak dagen därpå. Men.. det är sant
för det har verkligen varit så. Nu har jag dock jobbat veckans jobbiga pass
och imorgon väntas bara ynka 4h jobb innan ledig helg och det känns så bra! Då blir det stallet direkt
för att ta igen lite tid med V, för ja.. jag har alltid dåligt samvete i veckorna. Men om jag skulle åka upp
efter jobbet skulle hon ändå bara gå lektion, och sen komma in för att äta innan stallet stänger..
så ja, är bara att leva med att jobbet tar upp all tid 3ggr/vecka.

Nu.. ska jag snart ut med Floyd tänkte jag precis skriva men Mike tar tydligen sista idag, galet skönt!
Framförallt med tanke på att man alltid blir så pigg efter promenaderna (eller.. ja.. jag blir i alla fall det)
Mm, sova istället då kanske? Imorgon önskar jag att få vakna pigg och utvilad
då man känt sig som ett vrak mer eller mindre hela veckan och omstänidiga kunder på det är ingen hit,
humöret har väl inte varit på topp.. haha. Ae, är en ny dag imorgon - bara att ta nya tag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: