Great times

Måste dem lediga dagarna gå så fort?! Men med det till trots så har dagen i alla fall varit riktigt bra!
Blev sovmorgon till kl. 9, därefter en pw/jogging i skogen med Floyd innan det blev en stadig frukost
som man liksom står sig på. Sen blev det att gosa ner sig lite i soffan innan man begav sig
upp mot stallet. Väl där blev det att mocka och fylla på torv innan det var dags att börja borsta och så.

Sen.. var det en lång, härlig ridtur i skogen som väntade! Efter första traven över fältet var vi igång
och några glädjeskutt blev det allt, tror hon saknat att sträcka ut i skogen lika mycket som jag faktiskt!
Galopp blev det på nästan alla vägar där jag tyckte att underlaget såg bra ut
medan det blev en hel del skritt på småstigarna också - då njöt jag dubbelt upp kan jag säga.

1. Sitta på en häst och nästintill känna den positiva energin medan hon skrittade på och såg sig omkring
2. Att under skrittbitarna kolla in Floyd några hundra meter bort hoppandes bland mossan, träden,
över stenar, vatten.. ja.. you name it. Ja, vad jag kan bedömma är ridturerna det bästa han vet. Lycka!

Valde även att jogga henne lite lätt därefter för att bara känna igenom henne lite då hon haft semester
i veckan då det inte varit några lektioner, bäst var det att underlaget på banan var bättre än jag trodde
så imorgon blir det helt klart ett pass där! Är det något man fått nog av så är det ridhus,
haha. Ae, nu ska Floyd få sin sista runda och sen tänker jag göra ett försök att lägga mig tidigt faktiskt!


Postat av: linnea

Underbar bild på voffen!!

2012-02-27 @ 21:18:20
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket :)

2012-03-02 @ 12:11:41
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: