A lifestyle

Helt sjukt hur allt sviktar egentligen.. i måndags var jag på typ världens bästa humör och bara njöt,
igår något mellanting och idag har jag bara känt mig allmänt sur, trött och tråkig.. haha. Så kan det va!

Skönt en sån dag att sluta tidigt i alla fall, för det är inte speciellt kul att hålla lågan uppe en hel dag
då man trots allt har ett utåtriktat jobb och måste vara trevlig, oavsett. Så idag jobbade jag bara till 11,
åkte hem och åt lunch och styrketränade med Mike, skönt men tungt idag.
Sen var tanken att gå till stallet men kände inte för att vara social.. och framförallt.. kände jag inte
att jag orkade med en massa stoj (är ju trots allt lektioner på eftermiddagarna) så det får bli att gå upp
imorgon kväll istället, och så är jag ju trots allt ledig på fredag då jag jobbar i helgen.
Hursom så blev det en lååång, lugn promenad med Floyd istället - frisk luft och glad hund hjälper alltid
så något piggare är man åtminstone, hoppas på att vakna upp pigg och utvilad imorgon då det blir 7-19.
Och just ja, dagens höjdpunkt.. extrainsatt personalmöte på alla hjärtans dag. Kul, verkligen..
7-19+ möte= underprioriterat förhållande. Nae nu ska vi inte vara så men känns bara inte speciellt kul!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: