Everything

Sådär, efter ca 1,5h ute i skogen och på vägarna häromkring är man hemma inne i värmen igen,
så nu blir det frukost. Är somsagt ledig idag men som alltid planerar man in mer än man hinner med..
men äh, det blir nog bra! Nu på fm ska jag se till att samla lite krafter i alla fall,
när Mike vaknar sen (eller ja, vid lunch) har vi bokat gymmet här hemma för ett styrketräningspass:
idag bröst och rygg. Igår hade vi ju bokat tid mellan 19 och 20 men självklart var det handboll på TV
som han bara var tvungen att se klart på, vilket ledde till endast 20 min gym.. haha, så kan det va.
Men, just därför blir det nog ett mer ordentligt pass kan jag tänka mig..
så märks väl om jag kommer ha några krafter kvar till ridningen senare ikväll. Sisst idag dessutom..
inte kul, fast går det med. Hursom, stallet i em för att ta igen lite tid med Vulfa då man endast var uppe
en kortsväng i helgen - p.g.a jobb är det svårt att hinna med. Men nästa helg är jag ledig, då jävlar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: