Light outside

Har inte glömt bloggen, har bara inte haft något att skriva om.. har bara tagit det allmänt lugnt
efter nyår då jag känt att jag varit påväg att bli sjuk och mycket riktigt bröt det ut i måndags kväll sen,
bara för att man skulle börjat jobba igår. Inte ett dugg irriterande eller så!
Nu mår jag dock bättre, så nu hoppas jag på att det fortsätter gå åt rätt håll för imorgon ska jag jobba,
annars känns det liksom som om man inte kan göra något under dem lediga dagarna sen.
Är lite så jag funkar, har jag varit sjuk (eller är) bara måste jag jobba på fredagen om jag är ledig sen
annars känns det liksom fel. Surt bara att det bröt ut strax efter årskiftet bara för att man var taggad
på att sätta igång med styketräningen osv.. men får helt enkelt börja om med det i nästa vecka istället.
Positivt är att jag tagit tag i att rensa ur och flytta om i lådor i skåp i köket
och så även i hallen, nästa steg blir projekt sovrum och kläddkammare. Och rensning av pärmarna..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: