The end where I begin

Trött, uttråkad.. ja, you name it. Blev alltså inget jobb idag heller då huvudvärken inte ger med sig
trots värktabletter - som jag normalt sett aldrig tar. Just därför, för att dem ändå aldrig funkar på mig!

Imorgon kan jag i alla fall gå utanför dörren med gott samvete, nu vill man knappt gå till affären..
så imorgon blir det stallet på fm samt fodervärdsmöte och därefter möta upp Fridorna för fika på HC
tillsammans med syskonen vilket ska bli kul då det var riktigt länge sen!
Och på lördag ska vi äntligen välja ut en ny tapet till köket då vi fick det i julklapp av Mike's föräldrar
vilket ska bli riktigt nice! (Har en ljusgrön tapet i köket just nu och jag har liksom aldrig tyckt om den..)

Postat av: Ebba :D

SV: Haha du vet skitiga vattenhinkar är något ag inte tål!

2012-01-05 @ 21:54:45
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: