We all lose one another

Ogillar när man vaknar upp helt matt och seg, men kommer nog igång snart jag med! Ute med Floyd
har man varit i alla fall, nu tänkte jag gå ner och sola lite innan det blir frukost - sen bär det av mot HR.
Eftersom jag rider lektion ikväll var tanken först att inte åka upp förrän efter runt 14-tiden
men då kan det bli tajt att hinna fixa allt och rida innan lektionerna så nu kör jag på att åka upp runt 11
och sen åka hem och lämna Floyd samt äta sen lunch innan det blir att åka upp senare ikväll igen.
Mamma jobbar kväll så då har jag ändå ingen som kan ta Floyd så då kan han lika gärna få vara hemma
hos husse istället, vilket nog bara är bra för honom då det blev ganska mycket rörelse för honom igår.

Ja, då var den här dagen planerad också.. great! Imorgon behövs ingen planering då dagen ser ut
som alltid på tisdagar; jobb 7-19 vilket betyder att gå upp strax efter 5, åka hemifrån strax efter halv 7,
börja plocka/märka gods framtill kanske 10 då det är frukost på 15 min och därefter ha kassan
samt få upp godset på hyllorna. Lunch som alltid 13-14 och som alltid 30-40 min promenad med Floyd
efter att ha ätit, sen kassan framtill 19. Ibland en 15 minutare däremellan. Ja, så ser min morgondag ut!

Postat av: Erika

fin blogg :)

2012-01-20 @ 10:51:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: