Hanging by a moment

Okej, jag är helt slut! Blir att släpa sig mot köket nu för att koka upp lite soppa.. när jag kommer upp,
känns inte okej att det känns som om jag fått batterisyra i halsen, det fräter som tusan = irriterad Carro.
Känns dock värt att vara hemma nu då jag egentligen inte slutar förrän 19 men vi gjorde en deal
så jag fick gå hem redan vid 16. I utbyte? Jag har fått i uppgift att lägga 188 vt-inbjudningar i kuvert.

Dagens plus: 1. Jag vaknade upp sminkad (p.g.a lathet efter att ha kommit hem från mötet 22.30 igår)
d.v.s att jag kunde sova 30 min längre. 2. M var vaken innan mig och var nere på gymmet och tränade
samt stod och gjorde matlåda(!) till mig innan jag åkte mot jobbet 06.45+ att han tog Floyd idag.
3. David fixade min cykel som nästintill hade punka, tack! 4. Jag har världens bästa kollegor 5. Dealen!
6. Att komma hem till en glad hund som tydligen saknat matte, finaste bästa Floyd!

Dagens minus: 1. Att vakna upp med en förbannat ond hals och inse att det "bara" är att härda ut 12h
2. Att dagen gått i s-l-o-w-m-o-t-i-o-n 3. Att halsen gjort mig på dåligt humör 4. Att orken är på noll.


Imorgon hoppas jag på en bättre dag, inte för att den här dagen varit dålig.. egentligen.. men ja,
ni förstår vad jag menar. Imorgon är dessutom min och Mikes årsdag! Blir inget Paris den här gången
men i alla fall firande på Butler's och därefter bio. Men först jobb 7-13 och lite så,
hoppas även på att hinna upp till Vulfa en sväng dock är det nog bara att inse att det kan bli lite tajt..
Hursom, mot köket! Sen blir det att fixa inbjudningarna framför en bra film eller liknande, blir nog bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: