Behind those eyes

Precis kommit in från en, inte så lång, men väldigt mysig promenad i solen med Lisa och hundarna,
skönt var det! Aldrig fel att träffa en fin vän heller för den delen. Nu blir det att ta det lugnt ett litet tag
för att sedan åka iväg och storhandla - bäst att göra idag när jag ändå är ledig.
Och i em blir det som vanligt stall då jag rider ikväll. Hoppning idag dessutom, liksom igår så att säga.

På tal om igår så gick det faktiskt över förväntan! Jag kan erkänna att jag känt mig lite nervös innan,
jag menar.. att vara med på en privatlektion är något helt annat än att hoppa på lektion. Lägg sedan till
att jag är lika lite hoppryttare som Vulfa är hopphäst, men konstigt nog funkar vi bra ihop ändå
och jag tycker faktiskt att det gick riktigt bra tillslut. Lite knackigt i själva hoppningen till en början då,
men lydnaden var bra! Och något senare funkade även hoppningen riktigt bra, vilket var väldigt skönt!
Sen att några bommar ryker med.. ja-a.. det är Vulfa helt enkelt. Men lika omtyckt är hon för det :)






Tyvärr var inte kameran riktigt sammanbetsvillig igår då det tyvärr är sämre kvalité än ovan på resten
av bilderna men är såklart tacksam att ha några i alla fall - så tack till Michaela och Olivia hursomhelst!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: