Long night with you

Känner nu att jag kanske borde ha tagit det lite lugnare idag.. men efter en sånhär bra dag kan man,
faktiskt, stå ut med lite yrsel. Skogsrunda med Floyd imorse då och därefter fodervärdsmöte som sagt.
Hann även pussa lite på Vulfa både innan och efter och sen blev det cykeln backen ner till HC,
väl där väntade fika på fräcka med Frida, Frida, syrran, Malin och Lina - vilket var trevligt, som väntat!

Blev även en sväng runt om i butikerna efter några timmar där, så nu är presentkorten nästan slut
efter att några tröjor fick följa med mig hem. Blev dessutom annat välbehövligt som vitamintillskott,
ny ansiktskräm osv. Väl hemma blev det en kortare promenad med voffsen
innan jag satte igång med maten - Tikka Masala. Sjukt bra blev det! Har som nyårslöfte att äta bättre
och därmed laga sån mat som jag tycker om. Mike och jag tycker liksom inte alls om samma mat,
minst sagt.. vilket gör att jag när jag kommer hem sent bara tar en macka eller hoppar över att äta alls.
Vilket såklart i sin tur gör att jag går på sparlåga och inte orkar ett skit. Så, skärpning där helt enkelt!
Nu.. blir det en lugn kväll i soffan framför "Revenge" (typiskt mig att fastna framför en massa serier).

Postat av: Frida

Oh Carro, vad köper du för vitamintillskott? Dem jag köpte från ACO (tror jag) blir jag illamående och kallsvettas av! :S

2012-01-10 @ 21:05:02
URL: http://friduusss.wordpress.com
Postat av: Carro

Sv: Köpte bara MittVal Kvinna, körde med dem för länge sen och då tyckte jag dem funkade bra så nu testar vi igen :)

2012-01-11 @ 20:59:44
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: