Where have you been

Är ingen hit att cykla hem i den här kylan kan jag säga, än mindre med en hund som stannar upp då
och då för att han vill att man värmer dem stackars tassarna, och då blir man ju själv ännu kallare haha.
Aja, hemma i värmen är man nu i vilket fall och alldeles strax blir det sängen
så man kommer upp imorgon då det, som vanligt på tisdagar, vankas jobb 7-19. Hursomhelst så..
har väl ridningen gått helt okej, är inte riktigt nöjd då jag inte hittade något bra mellanläge med Zäta idag
utan blev mycket av och på. Stundtals gick det för fort, stundtals bromsade jag upp honom för mycket
eller missade att hålla om tillräckligt med benen.. och stundtals ville han bara rusa förbi.
Men.. det kan väl inte alltid gå bra. Fast några bra språng fick vi trots allt in mitt i allt, och viktigast:
jag tvekade inte. Så på så vis är jag ändå nöjd! Hoppningen går ganska bra just nu trots allt. Framsteg!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: