I believe

Idag är det segt på morgonen kan jag säga.. usch! Men jag har tamigtusan varit duktig och hållt i
den nya rutinen jag pressar mig själv till att vänja mig vid - äta frukost innan jag åker hemifrån. Så ja,
det är vad jag gör just nu. Och nu snackar jag inte en snabbfrukost med ett glas juice
och en macka, utan ordentlig frukost med youghurt frukt & bär, knäcke och typ juice, eller proviva.
Kände att äta frukost kl 10 efter att ha varit uppe sen 5, cyklat/gått till jobbet och sen jobbat ca 3h
inte riktigt höll och gjorde att man gick på lite sparlåga så.. gör om gör rätt helt enkelt!

Men ae, sätta lite fart nu så man kommer iväg om en kvart.. ska bli ruskigt skönt med helg sen
kan ju påpekas! Nästa vecka blir det jobb mån-lör så det är bara att passa på och njuta i helgen. Bye!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: