Round II

En lång dag idag med - och fullt upp som vanligt. Slutade faktiskt redan kl. 14 överraskande nog,
så det var en positiv överraskning då jag trodde att jag skulle sluta som dem andra dagarna, vid 17.
Hursom så medförde det att jag hunnit med endel idag också,
vilket gillas! Efter en cykeltur hem blev det lunch och lite så innan vi tog en sväng till Ingelsta
då jag varit lite sugen på nya balkongmöbler men.. jag håller mig nog till den ursprungliga planen
och väntar till våren. Ny kyl/frys och fläkt står överst på listan helt enkelt.
Men! nya tavelramar blev det minsann (eller fler.. rättare sagt)! Så ja, bortsett från långpromenaden
med Floyd efter att vi kommit hem och sista rundan/joggingturen har jag i princip letat fram,
skrivit ut och satt in bilder med OS på i bakgrunden, klart man "måste" se invigningen och så, liksom.
Är dock sängen som gäller direkt därefter då jag jobbar imorgon, bara 9.15-15 då, men ändå.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: