Don't you worry

Haha ja vad ska man säga? Humöret är lite mer stadigt än senast jag tog mig tid till att skriva här,
fullt upp har det varit dessutom. Igår stannade jag kvar på jobbet efter att ha slutat för att hjälpa Mike
med att städa ur gamla bilen invändigt och därefter åkte vi hem och fortsatte
på en parkering i närheten med utsidan för att tillsist fota och lägga ut till försäljning, så.. nu så!

Och nu kom jag nyligen in från sista rundan med Floyd. Blev en lite senare sådan idag då jag bara
var hemma och vände efter jobbet för 3-rätters och häng på Enoteket med några från måndagsgruppen
vilket inte var fel kan jag säga, så tack fina ni för en bra kväll! Nu är det faktiskt dags för sängen,
ska trots allt infinna mig på jobbet om lite drygt 7h. 29 av 47h avklarade den här veckan.. snart helg ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: