Gotta be somebody

Skaplig seg dag änsålänge. M sover och jag har i princip bara varit ute en sväng med Floyd
trots att jag varit vaken bra länge nu. Ja.. så kan det va. Men har tagit tag i att kolla igenom mitt,
inte så fina, skåp i badrummet och gått igenom mina sminkprodukter iaf
så nu åkte en hel del ut och nytt är nu beställt från e.l.f (eyeslipsface.se - vilka kan rekommenderas).
 
Hursom.. är det finito med allt som inte är mineralprodukter nu så ska vi se om min hy kan repa sig
efter mitt misslyckande för ca 1 månad sen när jag var klantig nog att använda mig av en foundation
som jag normalt sett aldrig använder och inte använt på bra länge, d.v.s.. år.
Dumt, minst sagt, och först nu efter 1 veckas semester mer eller mindre osminkad börjar den bli "bra"
haha nae usch, ibland har man helt enkelt för bråttom och tänker inte på konsekvenserna.
Anyway.. dags att göra något vettigt av dagen? Det är nog på tiden, faktiskt. Så tillsvidare så att säga..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: