Endless numbered days

Och så har man äntligen jobbat klart för veckan.. eller nej, helgen var det ja. Aja, trots seg heldag
har den här dagen i alla fall gått helt okej. Imorse var det bara allmän kaos ett tag och humöret var.. ja..
i botten, men efter mysig skogstur på lunchen och överlag trevliga kunder
som var bra att ha och göra med så kändes det bättre, nice! Men dagens bästa var nog frukosten
ute på gräsmattan i solen, hej vår! Nu hoppas vi bara på samma tur med vädret imorgon då jag är ledig.

Btw har jag massor som ska hinnas med imorgon, egentligen inga måsten men saker jag vill göra,
i-landsproblem de luxe så att säga. Äh, mitt mål för morgondagen är att inte stressa, blir en utmaning
då det känns som om det är det enda jag gör.. skärpning helt enkelt!


Avslutar med en bild på grabbarna grus från dagens lunchrunda, haha världens finaste bild.. verkligen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: