It's alright

Från att vara soffliggande och göra ingenting till att ha fullt upp lördag-måndag, fast ja.. finally,
det är ju så jag är van att ha det! Jobb 9.15-16 idag då sen direkt upp till stallet och fixa lite med V
innan årsmötet och därefter funktionärsfest. Imorgon jobb 11-16
och även då stall direkt därefter men då för att endast lägga tid på Vulfa. Vad vi ska göra
återstår att se, beror lite på hur jag känner mig. Och sen måndag då.. då ska jag faktiskt äntligen
klippa och färga håret igen, behövs!!! Sen blir det stan med syrran en sväng därefter också,
även det riktigt länge sen. Sen hem en sväng antar jag, hämta Floyd och sen stall. Blir nog rätt bra!

Postat av: Ebbaaaaa :D

Sv: syskonryttare.blogg.se heter bloggen :)

2012-03-04 @ 10:39:07
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: