Vice verses

Mycket har hunnits med idag men! jag har inte stressat, alls! Hur duktigt? Haha nae skämt å sido
men jag är mycket nöjd över hur mycket som ändå hunnits med. Började dagen med att gå till affärn
och hämta ut lite paket, tog det på Floyds morgonpromenad så att säga.
Därefter frukost - på balkongen! Anyway.. fixade iordning i köket och slängde in alla shorts och jeans
i tvätten som jag tänker försöka sälja, mina favvoshorts från förra året sitter som jag vet inte vad nu :(
Ogilla! Men har beställt hem ett par likadana i en mer passande storlek nu istället så det blir nog bra,
allt har sina för och nackdelar så att säga men för första gången på bra många år är jag nöjd
med min kropp (har det hänt förut?) och det var ju målet när jag satte igång så.. äntligen. Hursom så
blev det 5,5:an med grabbarna när Mike vaknat, vädret var perfekt och ja.. likaså promenaden.
Därefter hem och fixa iordning lite lunch..



.. sen stall. Då cykeln står kvar på jobbet har man fått gå idag istället, men det funkar ju bra det med,
tar lite mer tid bara. Väl uppe blev det att borsta och mysa med V och sen mocka och fylla på lite torv
innan man gick hem igen. Ogillar förövrigt hur livat det är i stallet på eftermiddagarna,
och hur många som bara springer fram till Floyd. Okej om han vill hälsa men om jag lagt honom
vid sidan av V's box tycker jag att man kan fråga om man får klappa? Och då snackar jag inte skötare
som faktiskt känner honom utan ridelever och deras föräldrar..
Så jag tröttnade efter ett tag och lät honom ligga inne i boxen istället, haha. Lite omständigt kanske
men det gick! Ja ja, ibland får man ta till lite nödlösningar. Nu: ut med Floyden igen, sen sova kanske?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: