Future starts slow

Senaste dagarna har verkligen gått i ett och jag är trött! Seriöst, är det verkligen bara onsdag?!
7-19 är vad som gäller även imorgon då, är inte ett dugg taggad.. än mindre då förändringar är på g
vilket kommer innebära ännu lite mer ansvar och tyvärr kanske ännu mer stress.
Schemaändring på det med.. och jag som tyckte om mitt schema. Men! det här är "bästa" lösningen
på det hela även om det hela i sig är helt idiotiskt. Ja ja, nog om det, antar att det bara är att gilla läget.
Ändrade arbetstider fr.o.m nästa vecka med.. då öppettiderna ändras till 7-18 istället för 7-19
måste ju dem timmarna läggas någonannanstans vilket för mig innebär att jag förlorar alla 7-11 pass
och kommer sättas på 6.55-18, känns rent ut sagt.. skit. Är verkligen så viktigt för mig att få min fritid
för att orka och nu blir jag bara ledig helger (förutom var 3:e vecka) samt måndagar.
Känns verkligen som att jag jobbar hela tiden och det får mig att tappa gnistan litegrann. Work it..
för att inte vända det här helt till det negativa ska det i alla fall bli skönt att få sluta vid 18 hursomhelst.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: