As long as you with me

Sådär då, vända nummer 1 till stallet avklarad! Blir ju att åka upp igen sen då jag rider lite senare
men först ska jag dammsuga av här hemma (igen..) samt gymma med Mike då han slutat för dagen.
Förmiddagen i stallet då.. den har varit bra. Åkte upp för Zaras skull då jag lovat att fota henne
och Steff vilket passade rätt bra då jag hann morgonborsta den fina fuxen först. Sen så.. bar det av
upp mot fältet för fotosession och jag tror nog att jag lyckades knäppa endel fina bilder iaf,
både på dem två och på Floyd. Den sistnämnda var pain in the ass kan man väl säga.. milt sagt alltså.

1. Han har sprungit runt på egen hand över fältet och bara varit allmänt disträ.. ja, rent ut sagt dum.
2. Puckot tyckte att det var en mycket bra idé att kasta sig ut i vattnet intill Breddik.. fräsch så att säga,
var jag glad då.. nej. Men jäklar så nöjd han var med sig själv!
Hursom, Floyd fick sig en dusch i spolspiltan när vi kom tillbaka så nu liknar han sig själv i vilket fall,
haha.. nä, usch för honom helt enkelt! Hm aja.. bilderna kommer när jag fått tillbaka minneskortet sen.
Kan ju slänga in filmen från DM-klassen igår sålänge:



I den här klassen red jag somsagt inte lika bra själv, dock är jag mycket nöjd med Vulfa faktiskt
så att det blev 12 fel är inget jag hänger upp mig på.. vi jobbar på det helt enkelt. Till hösten så kanske..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: