Why start a fire

Kl är strax efter 6 och jag ska snart bege mig mot jobbet. Butiken öppnar inte förrän 11 idag då
men jag går in lite extra idag och kör klart godset innan dess. Sen är tanken att hänga med Mike ner
till gymmet innan jag beger mig upp mot stallet en sväng.
Och ikväll står grillning på schemat hos hans föräldrar, så.. tror det här kan bli en rätt bra dag faktiskt!

På tal om en bra dag så var det precis vad gårdagen var också! Stallet på morgonen för möte och så,
en allmänt lugn fm helt enkelt.. minus för att man inte gjorde så mycket med Vulfa som var i hagen då,
men i övrigt.. perfekt fm. Hann även med att sälja av med byxor och skor påvägen hem
och det är ju inte fel, plus i kanten till säljsidor på fb helt enkelt. Väl hemma sprang jag på Mike i dörrn
i princip då han var på g till gymmet så då hängde man på ner lite spontant sådär
vilket jag är glad för då det gick riktigt bra igår! Kan dock säga att man inte har lite träningsvärk.. haha.
Därefter städa här hemma, duscha och sen åka och storhandla på city gross, promenad med Floyd
och sen hjälpas åt med maten precis lagom till Frida, Richard och Charlie kom.
För att summera kvällen: en bra, lugn kväll med fina vänner och mycket skratt, precis så det ska vara.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: