Dancin' away with my heart

Nu så.. äntligen hemma! Men egentligen känns det inte som äntligen då städning väntar här och nu
och det är ju inte det roligaste, men det måste ju göras det med. Hursom, så var Vulfa underbar idag,
älskar känslan när hon får det där suget framåt och jag inte har något i handen. Bästa!
Synd bara att jag inte riktigt fått in riktigt den känslan på det mildare bettet än bara.. red nämligen
i skogen idag till en början och busade lite så det var liksom inget alternativ.  Och då jag, från början,
inte kände för något annat en en skön skogstur och lite lätt jogging på fältet föll ju valet på pessoat
då det är det enda som funkar i skogen. Men efter att ha busat runt lite i skogen hamnade vi på fältet
som planerat och väl där var hon så jäkla fin att jag knappt ville sluta rida.. haha. 
Kunde länga och korta precis som jag ville utan tjafs (bortsett från en tunga som är utanför konstant,
som alltid tyvärr) och ja.. hon var bara allmänt med på noterna och verkade mest tycka att det var kul,
vilket gillas! Väl tillbaka fick hon mer eller mindre nöjt gå ut i hagen med kompisarna direkt
och första bästa lerpöl valde hon då att rulla sig i innan jag knappt hunnit stänga grinden, tack för den! 

Bild från tidigare i höstas då vi joggade/busade på sjukhus, idag fick kameran tyvärr stanna hemma.

Väl hemma från stallet sen blev det bara till att gå in i duschen direkt och så hann man med att luncha
med M innan han åkte till jobbet och så innan man blev upphämtad av Lisa för att gå en sväng på stan..
vilket förörvrigt inte händer alltför ofta, och något annat som inte heller händer alltför ofta
är att hålla till på diverse barnavdelningar men det gick det med! Hursom fick en ögonbrynspenna
och en BB-creme från Maybeline följa med hem, mer än så behövde jag inte. Ja ja, nu ska här städas!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: