Don't try to fix me

Dålig uppdatering här, igen. Men, det beror faktiskt endast på att det inte finns något att skriva om.
Varför? För att det enda jag gjort de senaste dagarna, eller i alla fall idag och igår, bara legat hemma..
ja, bara pendlat mellan soffa och säng när jag inte tvingats gå ut med Floyd.
Okej, igår städade man faktiskt tillslut i ren tristess men inte mer än så. Feber som, som vanligt,
sätter sig i varje muskel - framförallt rygg och nacke - är inte kul. Lite yrsel och magvärk på det med..
perfekt. Hursom, jag överlever. Och å andra sidan var det nog lika bra att det faktiskt bröt ut nu
då jag gått och dragit på det ett bra tag nu och är rätt trött på att känna mig matt och orkeslös. Så,
ja, hellre ligga däckad några dagar än att gå runt och ha noll ork och lust i månader. Inget mer med det.
Dock saknar jag Vulfa, långa skogspromenader, jobbet (faktiskt).. men jag är nog tillbaks snart igen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: