Give it all

Märks att man inte är på topp när man sovit till runt 8 hela helgen, och så även idag.. usch alltså,
känns som om jag förlorar för mycket tid när jag sover så pass länge. Men ja, jag har nog behövt det
för liiite bättre mår jag väl, men inte så pass bra att jag känner att jag kommer klara
en veckas jobb fr.o.m imorgon så idag blir det helt enkelt till att ta det extra lugnt och se till att bli frisk!

Med andra ord har man en rätt seg dag framför sig.. dock ska jag följa med M till hans föräldrar i em
för att byta däck på bilen, vilket nog är lika bra då det inte kommer dröja alltför länge innan det blir halt
och jävligt, och så ska vi även svänga förbi Bauhaus en sväng är tanken. Fick liksom en idé
om att ta tag i att fixa badrummet igår.. ja, alltså.. jag har aldrig riktigt tyckt om hur det se ut där så..
Nu eller aldrig känns det som, liksom. Jag och mina ideér.. haha.. ja vi får väl se hur det blir helt enkelt.

Och påtal om igår.. så hade man innan man fick ett infall om att finslipa här hemma några riktigt bra,
mysiga timmar i stallet.. bortsett från ett, mindre skönt, bett i benet. Tack Vulfa.. men hon blev förlåten
rätt snabbt, som vanligt. Dock var det ett bra tag sen hon faktiskt högg och inte bara hotade
så jag blev faktiskt rätt förvånad, dumheter är vad det är. Hursom, så blev ridturen desto mer lyckad!
Hade ju med oss Tuva och Cobbe ut dessutom då mina planer var lite vad som skulle passa dem också
och det var ju inte fel att se hur lycklig den ponnyn blev efter att ha fått galoppera av sig lite, eller ja..
inte så lite, men det var kul att se i alla fall. Och Vulfa var ju inte direkt missnöjd hon heller! Fina hon ♥
 
Nu.. mysa vidare med F som verkar vara lite trött sen igår. Promenad till (och från) stallet, samt ridtur
i skogen och på fältet då han, som vanligt, fick springa runt lite som han ville tog tydligen på krafterna..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: