Hello world

Helg! Har haft haft en känsla av att paniken kommit krypande nu på morgonen bara för att jag
sov till strax innan 8.. ja, panik över att sova bort "hela" dagen alltså, haha! Så jag fick intala mig själv
om att sluta upp med dem tankarna och ta dagen som den kommer istället.
Något jag förövrigt måste bli bättre på. Så, efter övertalningen tog jag mig ut i skogen med Floyd
på en mysig, lugn skogspromenad utan att stressa på och nu väntar frukost. Sen har jag inget planerat
mer än att jag ska till stallet senare. Gissar mig väl till att det blir runt lunch eller så.

Och på tal om stall tycker jag allt att jag nog slog lite rekord igår när jag satt på hästen sisådär 18.10
när jag inte slutade förrän 17.15 och inte var uppe i stallet förrän 20 i. Men, vill man ut innan mörkret..
haha. Hursom blev det mycket trav och galopp på vägarna sålänge ljuset var med oss,
i slutet där vågade jag inte riktigt släppa henne fullt ut men jag tror nog att damen var rätt nöjd ändå!
En pigg, busig och glad häst ju är lite av det bästa som finns, så dagen slutade ju helt klart bra liksom.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: