It's hard to wait around for something you know might never happen, but it's even harder to give up when it's everything you ever wanted

Typ.. tack och lov för att den här dagen är över. Jag har mest gått runt och varit irriterad på allt
och ingenting, helt utan anledning egentligen, men ibland känns allt bra motigt. Idag var en sån dag.
Men, jag vände den så gott som jag kunde efter att ha jobbat mina timmar..
för då tog jag nämligen cykeln upp till stallet för lite qualitytime med V. Blev både en ordentlig rykt
och rengöring av sår innan jag tillsisst begav mig ut i skogen med Floyd, mörkt var det,
men jäklar så skönt att bara släppa allt! Springa på i takt till musiken och kika lite åt höger
för att fästa blicken på en väldigt nöjd hund - som förövrigt får mig så bra det bara går, varje dag,
Nu.. sova! Vet inte riktigt hur min kropp ska orka med 2 heldagar till den här veckan, men det får gå!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: