Remember yesterday and think about tomorrow, but you have to live today

Skapligt duktigt att inte ha fått i sig frukosten förrän nu - trots att man faktikst gick upp kl. 6
när Mike åkte till jobbet. Men, det var mysigt att mysa med Floyd i soffan och bara göra ingenting
innan vi såsmåningom gav oss ut i skogen och utforskade lite nya stigar,
om dem ens existerade haha. Hursom fixade vi på så sätt en fin start på den här lediga dagen,
och dessutom lyckades jag nog få till några riktigt fina höstbilder.. vi får se senare idag helt enkelt.
För.. nu väntar jag bara på att maskinen med sängkläder ska bli klar så jag kan fösa över det
i torktumlaren innan jag beger mig mot stallet. Lägenheten dammsugdes igårkväll, en tvätt är redan
klar och upphängd, köket är rengjort.. och.. vad som återstår nu är helt enkelt stall!
Har bestämt mig för att inte stressa det minsta så är jag kvar till stängning ikväll så är jag det,
inget mer med det. En välbehövlig dressyrträning står på schemat innan lektionerna börjar i alla fall
och sen får vi se vad dagen bjuder på.. blir nog bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: