Take me somewhere nice

Uppe och chillar lite såhär på morgonen med lite bra musik typ, ska väl dock gå in i duschen snart
och sen göra frukost. Ska ju faktiskt tävla idag.. så tanken är ju att vara uppe i stallet när det öppnar.
Kan ju hoppas på att jag taggar igång lite också så att det faktiskt kan gå bra idag
men just nu.. nej. Kan väl dels bero på att jag gått och dragit på något i x antal veckor nu som,
som vanligt, aldrig bryter ut vilket bara leder till att jag känner mig matt och inte alls har lust för något.
Och med för mycket tankar och känslor på det.. nej hörrni nu fokuserar vi endast på här och nu!

Ni får några från igår när tanken var att vi bara skulle jogga lite lätt på fältet men då hästen var pigg
och hade noll fokus på mig så fick det helt enkelt bli ett mer ordentligt pass. Dock kände jag inte att
jag fick in den där riktigt bra känslan trots att hon faktiskt gick bra stundtals.. men, i alla fall;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: